ONZE
HUISREGELS
Uw (eerste) bezoek :
Wij werken in onze praktijk uitsluitend op afspraak. Afspraken kunnen telefonisch, via de mail of aan de balie worden gemaakt/ geannuleerd.
Het is in uw eigen belang uw controles na te komen. Op deze manier kunnen wij tijdig veranderingen en mogelijke problemen in uw mond ontdekken.
Bij te laat verschijnen op een afspraak loopt u het risico dat de behandeling niet geheel volgens de planning kan worden uitgevoerd of dat uw afspraak geannuleerd wordt wegens tijdgebrek. Wanneer u uw afspraak niet na kunt komen vragen wij u deze 24 uur van te voren af te melden. Wanneer dit niet gebeurd zijn wij genoodzaakt de gereserveerde tijd in rekening te brengen.
Respecteer de privacy van patiënten en teamleden, ook op sociale media. Wilt u foto- film of geluidsopnames maken? Vraag voorafgaand toestemming aan de behandelaar.
Veiligheid:
Wij gaan respectvol met elkaar om. Uit daarom geen fysiek en/ of verbaal geweld, discriminatie of ander ongewenst gedrag.
Mocht dit gedrag zich herhaaldelijk voordoen en heeft u al eens een waarschuwing van ons ontvangen? Dan zijn wij helaas genoodzaakt de zorgovereenkomst te beëindigen.
Bij diefstal en/ of vernieling kunnen wij aangifte doen bij de politie.
Ziet u een onveilige situatie? Meld dit aan de baliemedewerkers.
Aansprakelijkheid:
Let zelf op uw eigendommen. Tandartspraktijk Woenselse Heide is niet aansprakelijk voor schade, verlies of diefstal van uw eigendommen. Wij adviseren u dan ook om uw eigendommen niet onbewaakt achter te laten.
Pijnklachten:
U kunt ons tussen 08:00u-12:30u en van 13:15u tot 17:00u bereiken op het nummer 040-2423389.
Voor spoedgevallen en/ of trauma buiten de openingstijden kunt u contact opnemen met Tandartsenpost Eindhoven: 040-3111915.Is er sprake van minder dringende klachten (zoals een gevoelige tandhals, een gebroken vulling of losse kroon) dan is er geen sprake van spoed en vragen wij u te wachten tot de normale openingstijden
Wanneer u in de ochtend voor 10:00 belt met een pijnklacht/ spoedgeval proberen wij u waar mogelijk op dezelfde dag nog te helpen. Belt u later op de dag, dan zullen wij uiteraard ons best doen u dezelfde dag nog te helpen, maar dit kunnen wij helaas niet garanderen. (uitzonderingen nagelaten)
Afspraakherinnering:
Wij sturen elke dag een afspraak herinnering per mail en/ of per SMS naar onze patiënten die voor de op een volgende dag een afspraak gepland hebben staan. Dit is een extra service die u wordt aangeboden. Mocht het een keer voorkomen dat u geen bevestiging of herinnering van ons ontvangt, betekent dit niet dat de afspraak niet doorgaat.
Wijziging van uw gegevens:
U bent zelf verantwoordelijk voor het eventueel wijzigen van uw (adres) gegevens. U kunt dit per mail doorgeven of het laten aanpassen door onze baliemedewerkers.
Ook verzoeken wij u eventuele veranderingen in de gezondheid en medicatie door te geven aan uw behandelaar.
Betalingen:
Onze betalingen gaan via het facturatiebedrijf: Infomedics. Wanneer u vragen heeft over een factuur kunt u hen bereiken
op het nummer: 036-2031900.U dient de rekening binnen 30 dagen te voldoende. Na het verstrijken van de betalingstermijn nemen wij contact met u op. Mocht er na meerdere malen geen reactie komen op de betaling. Zijn wij genoodzaakt de eerst volgende afspraak van u te annuleren. Na de volledige betaling kunt u weer contact op nemen voor het maken van de afspraak. Het kan zo zijn dat u de rekening dan direct in de praktijk dient te betalen, ongeacht dat u een tandartsenverzekering heeft.
U kunt met bovenstaand nummer ook contact opnemen voor het aangaan van een betalingsregeling.