top of page

ONZE
HUISREGELS

Uw (eerste) bezoek :

  • Wij werken in onze praktijk uitsluitend op afspraak. Afspraken kunnen telefonisch, via de mail of aan de balie worden gemaakt/ geannuleerd.

  • Het is in uw eigen belang uw controles na te komen. Op deze manier kunnen wij tijdig veranderingen en mogelijke problemen in uw mond ontdekken.

  • Bij te laat verschijnen op een afspraak loopt u het risico dat de behandeling niet geheel volgens de planning kan worden uitgevoerd of dat uw afspraak geannuleerd wordt wegens tijdgebrek. Wanneer u uw afspraak niet na kunt komen vragen wij u deze 24 uur van te voren af te melden. Wanneer dit niet gebeurd zijn wij genoodzaakt de gereserveerde tijd in rekening te brengen.

  • Respecteer de privacy van patiënten en teamleden, ook op sociale media. Wilt u foto- film of geluidsopnames maken? Vraag voorafgaand toestemming aan de behandelaar.


Veiligheid:

  • Wij gaan respectvol met elkaar om. Uit daarom geen fysiek en/ of verbaal geweld, discriminatie of ander ongewenst gedrag.

  • Mocht dit gedrag zich herhaaldelijk voordoen en heeft u al eens een waarschuwing van ons ontvangen? Dan zijn wij helaas genoodzaakt de zorgovereenkomst te beëindigen.

  • Bij diefstal en/ of vernieling kunnen wij aangifte doen bij de politie.

  • Ziet u een onveilige situatie? Meld dit aan de baliemedewerkers.


Aansprakelijkheid:

  • Let zelf op uw eigendommen. Tandartspraktijk Woenselse Heide is niet aansprakelijk voor schade, verlies of diefstal van uw eigendommen. Wij adviseren u dan ook om uw eigendommen niet onbewaakt achter te laten.


Pijnklachten:

  • U  kunt ons tussen 08:00u-12:30u en van 13:15u tot 17:00u bereiken op het nummer 040-2423389.
    Voor spoedgevallen en/ of trauma buiten de openingstijden kunt u contact opnemen met Tandartsenpost Eindhoven: 040-3111915.

  • Is er sprake van minder dringende klachten (zoals een gevoelige tandhals, een gebroken vulling of losse kroon) dan is er geen sprake van spoed en vragen wij u te wachten tot de normale openingstijden

  • Wanneer u in de ochtend voor 10:00 belt met een pijnklacht/ spoedgeval proberen wij u waar mogelijk op dezelfde dag nog te helpen. Belt u later op de dag, dan zullen wij uiteraard ons best doen u dezelfde dag nog te helpen, maar dit kunnen wij helaas niet garanderen. (uitzonderingen nagelaten)


Afspraakherinnering:

  • Wij sturen elke dag een afspraak herinnering per mail en/ of per SMS naar onze patiënten die voor de op een volgende dag een afspraak gepland hebben staan.  Dit is een extra service die u wordt aangeboden. Mocht het een keer voorkomen dat u geen bevestiging of herinnering van ons ontvangt, betekent dit niet dat de afspraak niet doorgaat.


Wijziging van uw gegevens:

  • U bent zelf verantwoordelijk voor het eventueel wijzigen van uw (adres) gegevens. U kunt dit per mail doorgeven of het laten aanpassen door onze baliemedewerkers.

  • Ook verzoeken wij u eventuele veranderingen in de gezondheid en medicatie door te geven aan uw behandelaar.


Betalingen:

  • Onze betalingen gaan via het facturatiebedrijf: Infomedics. Wanneer u vragen heeft over een factuur kunt u hen bereiken
    op het nummer: 036-2031900.

  • U dient de rekening binnen 30 dagen te voldoende. Na het verstrijken van de betalingstermijn nemen wij contact met u op. Mocht er na meerdere malen geen reactie komen op de betaling. Zijn wij genoodzaakt de eerst volgende afspraak van u te annuleren. Na de volledige betaling kunt u weer contact op nemen voor het maken van de afspraak. Het kan zo zijn dat u de rekening dan direct in de praktijk dient te betalen, ongeacht dat u een tandartsenverzekering heeft.

U kunt met bovenstaand nummer ook contact opnemen voor het aangaan van een betalingsregeling.

Huisregels
bottom of page